MyFreN Forum
Welcome to the "My FreN Forum", community portal. This is the place to connect with old and new friends.
Rambut Gugur & Kelemumur hilang!!! 649400 @ Admin Rambut Gugur & Kelemumur hilang!!! 649400
MyFreN Forum
Welcome to the "My FreN Forum", community portal. This is the place to connect with old and new friends.
Rambut Gugur & Kelemumur hilang!!! 649400 @ Admin Rambut Gugur & Kelemumur hilang!!! 649400
MyFreN Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

MyFreN Forum

Connect With Old & New FreN's

PORTALHomeLatest imagesRegisterLog in
Welcome to My FreN Forumfrom @ Admin

Rambut Gugur & Kelemumur hilang!!!

Go down 
AuthorMessage
nyamuking
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
nyamuking

Rambut Gugur & Kelemumur hilang!!! Empty
PostSubject: Rambut Gugur & Kelemumur hilang!!!   Rambut Gugur & Kelemumur hilang!!! Empty23/10/2015, 7:13 pm

Kalau kamu ada masalah rambut gugur, kelemumur ,kulit kepala gatal dan rambut berminyak...saya suggest bagus kamu try shampoo Marine Essence ni..

Sbb kandungan dalam Shampoo ME ni bole atasi masalah2 yg berkaitan dengan rambut kita....

Paling penting Shampoo ME ni tiada bahan kimia yang berbahaya dan bebas daripada Sodium Lauryl Ether Sulfate yang boleh menyebabkan kita terdedah dengan penyakit kanser...

Selamat dan suci kan...

Untuk pertanyaan/pembelian PM/Whatsapp :014- 870 6500 gelek 

[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down

Rambut Gugur & Kelemumur hilang!!!
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MyFreN Forum :: Advertising Business :: Bisnes Saya-
Jump to: